Monday, February 10, 2014

Хар цагаан

Би хар цагаан гэрэл зурганд дуртай
Хар даашинзаа сувдан зүүлтээр гоёх дуртай
Харанхуй үдэш сарны доор алхах дуртай
Хар цагаан бүхэнд би хачин их дуртай

Хархан нүдний цагаахан цөцгийг ширтэхдээ би дуртай
Хар зам дээр цагаан машин давхихыг үзэх дуртай
Хайрттайгаа хуучны кино үзэж тэврэлдэн суух дуртай
Ай даа, хар цагаанд бүхэнд би хачин их дуртай

Би хаврын урь орж, харз ус урсахад
Хайлаагүй үлдсэн цасыг үзэхдээ дуртай
Хүлээн авалтанд намайг урьсан болзоот залуугаа
Хар хослол цагаан зангиатай нь харах дуртай

Орчлонгийн хар цагаан юм бүхэнд би дуртай
Халгуу зовлон дундаас жаргалын хэлтэрхийг хайж
Хатуу үгсийн борооноос магтаалыг нь шигшихдээ дуртай
Хань нөхдийн үхлийг үзээд хажууд үлдсэнээ хайрлах бас дуртай

Хааяадаа би хар цагаанаар орчлонг харж
Харсан бүхнээ тэгээд магтан дуулах дуртай
Хоёр нүдэндээ нулимс тороон байж инээхдээ би дуртай
Ай даа, хар цагаан бүхэнд би хачин их дуртай

Зохиогч Дусал Үг


No comments:

Post a Comment

Аялал гэдэг миний хувьд..

Аяллын утга учир нь буцаж ирэхдээ байдаг.  Эхэлсэн цэгтээ эргэн ирэх.  Харьж очоод догдлон хуваалцах гэж харах, хүрэх, амтлах бүх мэдрэ...